پوست، مو و زیبایی

شرح کامل کلیه خدمات زیبایی ارائه شده در مطب دکتر کاظم محقق

پوست، مو و زیبایی

شرح کامل کلیه خدمات زیبایی ارائه شده در مطب دکتر کاظم محقق

در مطب زیبایی دکتر کاظم محقق با ارائه این سرویس ها در خدمت هموطنان عزیز هستیم:
تزریق بوتاکس، پی آر پی مو، پی آر پی صورت، مزوتراپی مو صورت لاغری، ژل (فیلر) خط خنده لب زیر چشم گونه و زاویه سازی
لیزر مو، الکترولیز مو، پلاسما جت، هایفوتراپی، پاکسازی پوست میکرودرم ایریژن، میکرونیدلینگ، برداشتن خال، پیرسینگ، تاتو پزشکی

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تزریق بوتاکس

 

 

با ادامه ورود تکنیک ها و روشهای جدید به بازار، روندهای برگشت به عقب زمان برای ظاهر پوست مدام در حال پیشترفت هستند. در بهشت کلینیک، پزشک زیبایی می تواند آنچه را که انتظار دارید در تلاش شما برای داشتن ظاهری جوانتر باشد ، کشف کند.

خطوط ظریف و چین و چروک های عمیقی که در اطراف چشم "پنجه کلاغی ها" ، بین دو چشم "خط اخم" و پیشانی وجود دارد ، می تواند شما را گونه ای نشان دهد که گویی در حال جیغ زدن یا اخم کردن هستید. این چین و چروک های پویا ، با گذشت زمان ایجاد می شوند و به طور فزاینده ای باقی می مانند ومی توانند با سوءتفاهم شما را با حالت منفی به جهان معرفی کنند. داروی تجویزی موجود در بوتاکس زیبایی برای از بین بردن این ظاهر منفی و آشکار کردن خود واقعی و درخشان شما طراحی شده است. بوتاکس، استاندارد طلایی برای کاهش چین و چروک است و عمل زیبایی شماره 1 در جهان امروز می باشد.

 

بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس در سال های اخیر بدون شک محبوب ترین عمل زیبایی است. بوتاکس نام محصولی تزریقی حاوی فرم تصفیه شده سم بوتولینوم است. وقتی سم به عضله تزریق می شود ، پایانه های عصبی را مهار می کند که به طور معمول باعث انقباض عضله می شود. عدم وجود یا کاهش انقباض عضلانی باعث صاف شدن پوست می شود و ظاهر صاف تری به ویژگی های صورت بیمار می بخشد.

 

کاربردهای شایع بوتاکس

علائم پیری که به بهترین وجه به تزریق بوتاکس پاسخ می دهند خطوط و چین و چروک های ناشی از انقباضات مکرر عضلات است که در حین حالت های صورت استفاده می شود ، به خصوص آنهایی که در هنگام اخم یا پلک زدن فعال می شوند. بنابراین ، بوتاکس معمولاً برای کاهش ظاهر اخم بین ابروها ، شیارهای پیشانی و خطوط در لبه خارجی چشم استفاده می شود که معمولاً به آن "پنجه کلاغی" گفته می شود.

 

چه کسی کاندیدای خوبی برای بوتاکس است؟

 بیمارانی که علائم اولیه پیری را نشان می دهند.

 بیمارانی که خط اخم آنها ظاهر خسته ، غمگین یا عصبانی به آنها می دهد.

 

چه کسی کاندید مناسبی برای بوتاکس نیست؟

بسیار مهم است که همه داروها یا مکمل هایی را که مصرف می کنید به پزشک زیبایی خود بگویید ، زیرا استفاده از برخی داروها (آنتی بیوتیک ، ضد التهاب یا آسپرین) و حتی برخی ویتامین ها و مکمل های گیاهی ممکن است باعث افزایش خونریزی و کبودی در محل های تزریق شود.

زنان باردار یا شیرده نباید از تزریق بوتاکس استفاده کنند. همچنین ، هر فرد مبتلا به عفونت در محل تزریق یا در نزدیکی محل تزریق ، باید درمان را به رفع عفونت موکول کند. علاوه بر این ، خطر ابتلا به عوارض جانبی جدی در بیماران با هرگونه اختلال عصبی عضلانی قبلی وجود دارد.

 

خطرات و عوارض بوتاکس

بیشتر عوارض موقتی است و می توان با تکنیک های تزریق مناسب خطرات را به حداقل رساند. شایعترین عوارض تزریق بوتاکس عبارتند از:

 افتادگی موقت پلک

 سردرد

 درد موضعی ، حساسیت به لمس یا بی حسی در محل تزریق

 قرمزی / تورم و یا کبودی در محل تزریق

 استراحت و نقاهت

برای جلوگیری از انتشار بوتاکس در خارج از ناحیه تزریق ، بیماران باید از ورزش شدید خودداری کنند و همچنین از مالیدن محل تزریق به مدت 12 تا 24 ساعت پس از عمل خودداری کنند. ممکن است در محل های تزریق مقداری تورم ، قرمزی یا کبودی وجود داشته باشد که معمولاً فقط چند ساعت طول می کشد ، اما در بیماران بسیار حساس می تواند تا 24-48 ساعت ادامه داشته باشد.

 

مواردی برای یادآوری:

 در اکثر موارد ، شروع اثر تزریق بوتاکس 3 تا 7 روز طول می کشد.

 اثرات به طور کلی برای 4-6 ماه ادامه دارد. برای حفظ نتایج ، به درمان های مکرر نیاز است.

 گزارش شده است که درصد کمی از بیماران هیچ گونه بهبودی را تجربه نمی کنند و نوعی از ایمنی یا مقاومت به بوتاکس را نشان می دهد.

 

بوتاکس چگونه تجویز می شود؟

برای جلوگیری از انتشار بوتاکس در خارج از ناحیه تزریق ، بیماران باید از ورزش شدید خودداری کنند و همچنین از مالیدن محل تزریق به مدت 12 تا 24 ساعت پس از عمل خودداری کنند. ممکن است در محل های تزریق مقداری تورم ، قرمزی یا کبودی وجود داشته باشد که معمولاً فقط چند ساعت طول می کشد ، اما در بیماران بسیار حساس می تواند تا 24-48 ساعت ادامه داشته باشد.

  • ۹۹/۰۸/۲۲
  • کاظم محقق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی